
In het stijlvolle hotel Speicher7 waren ongeveer 100 ondernemingen uit de Duitse gezondheidszorg afgekomen op het event MedMen. In de maanden voorafgaand aan het event konden de ongeveer 1 miljoen professionele gebruikers van de DocCheck community stemmen op hun favoriete campagnes. Hieronder de winnaars van wie de DocCheck community vindt dat ze het bekijken waard zijn.
Winnaars
Down Syndrome Answers
[iframe src=”https://player.vimeo.com/video/222202561″ width=”640″ height=”360″ frameborder=”0″ webkitallowfullscreen mozallowfullscreen allowfullscreen]
Felix Burda Stiftung
Gut zu leben, bedeutet zu sein wer man ist #projektgrenzenlos
Me and My ED
De Duits-Nederlandse online apotheek gaf in één van zijn workshops uitleg over hoe hun social media beleid functioneert. Met 2 man zijn ze 24 uur per dag bereikbaar en beantwoorden alle vragen en klachten. Het interne proces en de afstemming met de directie zijn hierbij cruciaal. Daarvoor is een handboek ontwikkelt dat ze deelden met de bezoekers van Medmen.
Impressie van de MedMen 2017 in Mannheim:
[iframe data-player=”bngcaxuyfmwi” frameborder=”0″ allowfullscreen src=”https://tv.doccheck.com/movie/iframe/id/76667?autoplay=0″ width=”480″ height=”360″]
Quick Scan
Ook actief in de gezondheidszorg en wil je online actief worden in voor jou relevante communities? Vraag dan nu de ecommerce quick scan aan via OostNL.
DocCheck
DocCheck is een verzameling van artsen, apothekers, tandartsen, verplegers en verzorgers uit de gehele Duitse gezondheidszorg waar zij elkaar in de databank kunnen helpen met praktijkvoorbeelden en eigen ervaringen. In de afgelopen 15 jaar bouwde founder Frank Antwerpes de databank uit tot marktleider. De onderwerpen die hier langs komen, worden tot in politiek Berlijn gehoord en besproken.