Ga naar inhoud

Nadine Späth: Hoe culturele verschillen online shoppen beïnvloeden

Online winkelen, klantengedrag en betalingen kennen grote verschillen per land. Nadine Späth is specialist e-commerce bij German Trade and Invest (GTAI) in Berlijn en legt in dit filmpje de verschillen tussen de Amerikaanse en Duitse markt uit. Daarbij valt meteen ook een aantal verschillen op met Nederland. En hoe ga je om met een gevreesde 'Zalando-party'?

Daniel Burstein, van MarketingSherpa interviewde Nadine Späth, manager Consumer Markets en Ecommerce bij GTAI op de retailersconferentie IRCE 2015 in Chicago in juni. Ze behandelen de verschillen tussen online winkelen in Duitsland en de Verenigde Staten. Dat is ook vanuit een Nederlandse invalshoek interessant.

Schermafdruk 2015-07-22 10.49.12

 

Duitslandnieuws over e-commerce

Lees de Duitslandnieuws nieuwsbrief »

Blijf op de hoogte van politiek en economisch nieuws uit Duitsland
Schrijf je in voor de Duitslandnieuws nieuwsbrief

Find this content useful? Share it with your friends!

Artikel door: